Πέμπτη 29 Απριλίου 2010

dialogue of the speakers [μια αγκαλιά τριαντάφυλλα]

... σαν σκουριασμένη μηχανή αγκομαχώ ...
... να προχωρήσω προσπαθώ μέσα στη λάσπη ...
... πυκνή ομίχλη μου θολώνει το μυαλό ...
... έχω μπερδεψει λογική και οφθαλμαπάτη ...
-
... μια υποψία μου στοιχειώνει το μυαλό ...
... πως θά' ρθει η νύχτα και δεν θα' χω βρεί τον δρόμο ...
... κοιτάω γύρω μου να βρώ κάποιον γνωστό ...
... ψάχνω απο κάπου να πιαστώ ...
... τρέμω απ' τον φόβο ...
-
... μην μου ζητάς να σου μιλήσω ...
... δεν μπορώ ...
... τα όνειρα μου είναι πικρά ...
... και έχουν αγκάθια ...
... κι αν πριν χαράξει φύγω ...
... αν χαθώ ...
... είν' που στο φώς του ήλιου ...
... λάμπουν τα σημάδια ...
-
... πληγές αγιάτρευτες ...
... θανάτου θυμικό ...
... κατάρα ή ευλογία θεού ...
... δεν μου' μελε να μάθω ...
... καυτή η ανάσα σου ...
... φαρμάκι ή γιατρικό ...
... είναι ομορφα εδώ ...
... ίσως ξανάρθω ...
-
... πάρε με αγκαλιά ...
... μόνο αυτό ζητώ ...
... μιά στιγμή στον χρόνο ...
... ποτάμι ορμητικό ...
... δώσ' μου να γευτώ ...
... αγάπη μα και πόνο ...
-
... πάει πλέον καιρός ...
... που είσαι άφαντος ...
... πάγωσε ο χρόνος ...
... κι άν στη μοναξιά ...
... βρήκα γιατρειά ...
... καλύτερος ο πόνος ...
-
... μαύρισε ο ουρανός ...
... και ο ωκεανός ...
... θόλωσε απ' τα δάκρυα ...
... θεέ μου δέν μπορώ ...
... ν' αντέξω τον καημό ...
... τα ατέλειωτα τα βράδυα ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου